Pon - Pt 7:00 - 16:00
Paderewskiego 22, 42-700 Lubliniec
Żelazna 17d, 40-851 Katowice
+48 34 356 22 44

Dofinansowania

GRAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, Wzrost konkurencyjności oraz utrzymanie miejsc pracy w wyniku zakupu nowych maszyn do wykonywania małych i średnich projektów budowlanych.

Opis projektu: Realizacja projektu polega na zmianie profilu działania firmy poprzez wprowadzenie nowych usług. Spółka zakupiła zespół maszyn do wykonywania małych i średnich projektów budowlanych takich jak : budowa i renowacja chodników, ścieżek rowerowych, dróg miejskich, dróg gospodarczych, a także małych i średnich placów. Wprowadzenie nowych usług wpływa na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa, utrzymanie i stałe zwiększanie zatrudnienia. Działania mają wpływ na zmianę organizacyjną i marketingową spółki.

Cel projektu: Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa, utrzymanie i stworzenie miejsc pracy, rozszerzenie zakresu działania spółki o nowe usługi.

Wartość projektu: 939 500,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 798 575,00

 


 

DOFINASOWANO ZE ŚRODKÓW „FUNDUSZU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH”

ZADANIE: POPRAWA BEZPIECZEŃSTAWA PRACY POPRZEZ ZAKUP OBUDÓW DO WYKOPÓW ZIEMNYCH

OPIS ZADANIA: Głównym celem projektu jest poprawa BHP oraz zmniejszenia zagrożenia wypadkami w przedsiębiorstwie poprzez usprawnienie procesu usługowego w wyniku zakup urządzeń i wyposażenia zmniejszającego ryzyko na stanowiskach pracy w związku z wykonywanymi czynnościami (prace ziemne i instalacyjne). Realizowany projekt dotyczyć będzie ograniczania ryzyka prac wykonywanych w wykopach.

DOFINANSOWANIE: 30 000,00

CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 43 173,00